">

Afegeix el teu negoci a Vilanova.info

Tens un restaurant, bar, cafeteria.. ? Ofereixes serveis turístics? Vols afegir un hotel, camping o lloc on allotjar-se per dormir ?

Zona auto administrable amb textos, imatges, logotip i promocions personalitzables.
Classificació en categories i fàcil indexació a google.
Difusió de les novetats del teu negoci a les principals xarxes socials: Facebook, Twitter, Instagram, Google Plus i Pinterest.
Estadístiques i notificació al correu electrònic sobre l'abast i repercusió de les publicacions a les xarxes.
Possibilitat d'escollir una o diverses ciutats: Alcanar, La Ràpita, La Sènia, Ulldecona, Vinaròs, Benicarló, Castelló, Sant Jaume d'Enveja, Deltebre, Barcelona, Tortosa, Tarragona, Reus, Mora d'Ebre, L' Ampolla, Vilanova i la Geltrú.. entre d'altres.
Banners publicitaris del logotip amb visibilitat a totes les seccions de la web.
Arriba a clients potencials i incrementa les ventes.
Ubicació en mapa interactiu per a que et localitzen ràpidament.




Tens dubtes o no ho tens clar? Et contactem per telèfon o e-mail sense cap tipus de compromís!

text1
text2
Ciutats.info+a Google+ Facebook Twitter Ciutats.info
HEADER generated in 0.0256 seconds
4.71 de 7 vot/s


La Treva

La treva

La Treva es un hostal de Vilanova i la Geltrú con una larga tradición, la de una familia que desde hace muchos años se ha dedicado a hacer que los huéspedes tengan todo el calor que esperan encontrar en un alojamiento.

El Asador de la Treva es también el reflejo de este calor. Un lugar donde reencontrar los sabores de la brasa, con productos de primera calidad que, cocinados al momento y a la brasa, tienen su expresión mas auténtica. Y mas allá del fuego vivo, también encontraréis platos que llevan la tradición y la imaginación a la mesa, para sorprenderse con una comida que pueda satisfacer a los mas exigentes.

La Bodega de la Treva es el acompañante ideal para estas experiencias en la mesa. Una carta de vinos de proximidad, de las mejores DO catalanas, y una selección cuidadosa de otros vinos que merecen tener su lugar en la bodega de un restaurante que es referencia por su carta de vinos.

Visítenos. Disfrute de la brasa, de la bodega y del hostal para recuperar el placer de disfrutar de las cosas auténticas.

La Bodega

La Treva está ambientada y decorada con fotografías del mundo vitivinícola de nuestra tierra. Incluso las lámparas de la barra son botellas de cava esmeriladas, las del Carta Nevada de Freixenet.

En La Treva te ofrecemos más de un centenar de referencias de vinos de nuestra carta para que te los lleves a casa a unos precios de tienda especializada.

La mayor parte de nuestros vinos son de alguna de las muchas denominaciones de origen de Catalunya. Hemos elaborado nuestra carta de vinos siguiendo las bases del concurso de cartas de restaurantes Cartaví, que premia las mejores cartas con vinos catalanes de los restaurantes de Cataluña.

Adreça i contacte

Plaça dels Lledoners, 10
Telèfon: 93 893 7718

Envia una consulta

CAPTCHA code

Situació al mapa

Escriu la teva opinió!

CAPTCHA code